Monday, February 7, 2011

selamat petangg bos !

huahuahuahua .aku hari ni asyikk syokk edit blog baru aku ni .setakat ini ,aku amat puas hati !hahahaaaa .tengah khusyukk aku mengedit coding ,tiba-tiba bos datang .bhahahahaa .tersengih-sengih aku macam kerang busukk (AKU TAK BUSUKK OKAY ,tu macam aje :P) .aku buad muka takbersalah .bos bagitahu aku esok dea suruh buad dokumentasi untuk networking .dengan muka manis aku angguk n fuhh !!naseb bos takk tegur aku edit2 blog .hahahaa .memang tak de kerja aku ni .bos bla dengan selamber .SELAMATT AKU .hahahaaaa .da lha aku mengantuk gile-gile hari ni .adessss ,malam tadi tak boley tido doe .time luch ,celikk pulakk mata aku ni .kenape dengan kau MATA ?muhahahahaaaaaaaa .ok lha .aku nak continue edit myblOg .
daaaaaaaaaaaa (:
     tensyenn buad kerja kononn !!
hahahaaaa .PEACE !!

0 kongsi cerita:

betoi tak ??

feed me please !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...