Monday, March 21, 2011

gonna miss me when i'm gone .

yagami raito ,

nickname yang aku pakai since form 2 .
sape yang tak pernah dengor name uh ,sila layan DEATH NOTE .
and sejak aku di bangku sekola menengah ,
aku memang suka luahkan expression sayangg ,suka ,cinta or sewaktu dengan nya dengan lirik lagu .
tak kesah lagu hape ,asal kan kena ngn jiwa aku lirik uh :DD .
aku jiwang ??
kadang-kadang ajea kodd .
ramai yang kenal aku sebagai fared !
fared yang otai mase sekolah ,
ganas ,hati batu ,hati keras ,
and kadd jengka ade yang panggil aku TOMBOI .haha .
tapi ,sekeras-keras aku mase uh ,DALAM HATI ADE TAMAN WOOO .
just orang yang rapat ngn aku tahu perangai sebenar aku hape .
tapi itu dulu ,now ,i'm totally change !THANKS GOD !
ramai yang terkejot tengok aku sekarang ,exspecially ,sekgu-cekgu sekola aku dulu .HAHAHA .
okayh ,back to da motif aku today ,aku nak luahkan perasaan aku menerusi lagu ,check it out !
_________________________________________________
"seindah ,tiada lagi kau ku ingatkan ,
sayang kau hilang ,
menanti biar sampai akhir hayat ku di ,
dunia ini .
kau tahu betapa ku sayang padamu ,
hanya bidadari sebagai ganti .
hanya takdir menentukan ia ,
oh ! belaian jiwa"
___________________________________________________

"tiba masa untuk ku pergi ,
melangkah pergi ,dari sini .
tak terlintas di hati ini ,
menyakiti ,hatimu lagi .
kau tetap di hati ,
tiada pengganti ,
maafkan lha kasih ,
tempatku bukan disini ..
bisakah kau berdiri ,tanpaku disis mu lagi
bisakan kau sendiri mengubati luka dihati"


_________________________________________________________


dun cry to me ,
if u love me ,
u would be here with me ,
u want me ,come find me ,
made up your mind ,




________________________________________________________


akn ku biarkan dirimu ,
merasuki hidupku ,
akan ku biarkan ,
cintamu meracuni hatiku .
kerna cintaku terlalu gila ,
kepadamu yang ku cinta .
kerna diriku tak pernah bisa ,
hidup tanpa mu .
jangan pernah tinggalkan diriku .
jangan lepaskan aku ,
walau ,setengah detik hidupku .


________________________________________________________

aku manusia lemah ,
selalu terjatuh ,
berbeda aku darimu ,
kau berdiri teguh .
aku seperti ada ,aku kekurangan .
dan bila kau tiba aku hilang kewujudan .
sempurnanya sifat mu
tulus nya hati mu
jujurnya niat mu
tingginya kesabaranmu .
lepaskan lha diriku kerna aku tak mampu menanggung
sebuah cinta sempurna ,
darimu ...


____________________________________________________


didalam hatiku selalu tersimpan ,
rasa yang tak kan pernah ,
bisa ku ungkapkan .
kau diam ,tanpa kata .
saatku ungkap semua rasa .
disaat ku ingin dekat dengan mu ,
kau semakin jauh meninggalkan ku ,
dan kau diam tanpa kata ,
saat ku ucap semua rasa .
dan bial esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang didalam hatimu .
tuk cinta yang pernah kita miliki ,
tuk selama-lamanya ..
dan bila esok kita kan bertemu kembali ,
masihkan ada waktu tuk mencinta dirimu ,
tuk bisa menjagai hati ini 
tuk selama-lamanyaa..


___________________________________________________________________


well if u wanted honesty ,
thats all u have to say ,
i never want to let u down ,
or have u go ,
its better this off this way ,
for all the dirty looks ,
the photograph your boyfriends took ,
remember when u broke your foot ,
from jumping out the second floor 
i'm nott okayy ,
i'm not okayyy ,
i'm not okayy ,
u wear me out .


_____________________________________________________________


biarkan waktu teruskan berputar ,
mencintai kamu penuh rasa sabar ,
meski sakit hati ini ,
kau tinggalkan .
ku ikhlas tuk bertahan .
cintaku padamu begitu besar,
namun kau tak pernah bisa merasakan .
meski sakit hati ini kau tinggalkan,
ku ikhlas tuk bertahan .
KAU MENINGGALKAN KU TANPA PERASAAN .
HINGGAKU JATUHKAN AIR MATA !
KEKECEWAANKU SUNGGUH TAK TAK BERALAH .
biarkan ku harus bertahan .
jangan pernah kau cuba untuk merubah
tak relakan y indah hilang lah sudah

 _____________________________________________________________________

aku yang lemah tanpamu ,aku yang rentan karena ,
cinta yang telah hilang darimu 
yang mampu menyanjungku .
selama mata terbuka ,
sampai jantung tak berdetak .
selama itu pun aku mampu
tuk mengenangmu .
darimu ,
ku temukan hidupku ,
bagiku ,
kau lha cinta sejatii .
bila ,
yang tertulis untukku ,
adalah yang terbaik untuk mu .
kan kujadikan kau kenangan ,
yang terindah dalam hidupku 
namun tak kan mudah bagiku meninggalkan jejak 
hidupmu .
yang telah terukir abadi .
sebagai kenangan yang terindah .


____________________________________________________________________

broken this fragile things now ,
n i cant ,
i cant pick up the pieces ,
n i thrown my words all around ,
n i cant ,
i cant give u a reason .
i feel so broken up ,
and i give up .
just want to tell u so u know ,
here i go ,
scream my lungs out and
try to get to u ,
u're my only one .
ilet go ,
theres no one that gets me like u do .
u're my only ,
my only one .
make my mistake lets u down ,
n i cant ,
i cant hold on for too long .
ran my whole life in da ground .
n i cant ,
i cant get up when u're gone .
theres something break it up
i feel like giving up .
i wont walk up until u know ..
here i go 
scream my lung out n try to get 
to you .
u're my only one .
i let go ,
theres just no one thats get me like u do .
u;re my only ,
my only one ...

here i go ,
so dishonestly .,
leave a note ,
for u my only one .
and i noe u cant see right through me 
SO LET ME GO ,
AND U'LL FIND SOMEONE  .
here i go ,
scream my lung out n try to get to u .
u're my only one .
i let go ,there no one ,
no one like u .
u're my only ,my only one .
my only one .
MY ONLY ONE ..
u;re my only ,my only one ..
:((


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

mengapa kau pergi ,
mengapa kau pergi ,
disaat aku mulai mencintaimu .
berharap kau jd kekasih hatiku .
malah kau pergi jauh dari hidupku .
menyendiri lagi ,
menyendiri lagi ,
disaat kau tinggalkan diriku pergi ,
tak pernah ada yang henghiasi hariku ,
di saat aku terbangun dari tidurku .
aku ingin kan dirimu ,datang dan 
temui aku .
kan ku katakan padamu ,
aku sangat mencintai dirimu .
aku inginkan dirimu ,
datang dan temui aku ,
kan ku kata kan padamu aku sangat 
mencintaa .

smoga kau kan mengerti ,
tentang perasaan ini .
maaf kau tlah terbuang
agar indah nya cinta .
maaf sungguh ku tak bisa ,
untuk kembali padamu .
maaf kau tlah terbuang ,
agar indahnya cinta .
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


enough lol sampai sini .
da banyak layan perasaan ini .hahaa
pada sape aku tujukan lagu ni ??
kepade bbrape orang y pernah hadir dalam hidup aku
aku ajea yang tahu .

BENCI AKU JIKA PERLU :((







2 kongsi cerita:

coffee said...

award for you.. http://rahimiarafpin.blogspot.com/2011/02/award-to-my-followers-and-incoming.html
lalu sini.. nak header or banner free? let me know k.. http://rahimiarafpin.blogspot.com/2011/02/berita-pasal-free-banner-to-blogger.html

raito fayed said...

heyy ,thank youuu (:

betoi tak ??

feed me please !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...