Thursday, March 31, 2011

saya suka netball (:

wah ,lame suda tak maen netball .huhu
semalam n hari rabu aku g menyepai kadd smkj16 ,p tgok netball pringkat skola menengah punye .semangat ah aku g coz skola aku ade maen .weeeeee .lagi2 aku mmg kacip ngn cekgu aku uh .sakedd tekak2 aku p sorakkk .ag2 ,netball uh kadd j.16 ,lagi ah aku sukaaa .sebab ??heeee .ade lolll :P .n semalam final ,skola aku dapat g final under 15 and 18 .lagi semangat aku .siap mntak cuti lagiii .heee ,jgn marah yee bosss .n semalam jugakk aku dapat kol dr lect aku ,die ckp nak datang lawat selase nih .omgg !help2 ,mayday2 .hahaha .repot tak buad pape lagi ,teros hilang mood aku harii tuu .adesssss .serabot toi ahh .tp .aku mls pk ag semalam ,coz nak tgok ntball .huahuahua .da abes uh ,aku p jln3 ngn mmbe aku nih .ari rabu uh da p jln2 da .die bawak aku pusing2 jengka die ,aku follow ajea .bestt jugakk ,semalam lame aku p pusing ,smpai takk engadd nak balekk .hahahaaa .aku dah lame kwn ngn die ,jpe kadd fb ,kehkehkeh .die uh baekk sangadd wehh .kadang2 aku ase takk layak nak kawan ngn die .heeee ,wadehekkk ,die kate aku comel doe .HAHAAHHAA .comel ke ??aku ase die ade masalam penglihatan .die ckp aku kiut .tak caye ?? rujuk entry nih sini .hahaha ,percaye dahh ??kehkehkeh .sengal betoi .and yang tak paham die sukaa ngt time aku marah2 die ,maki die .hahahahaaaa .die uh pelikk lol .aiyaaaaa .yang aku paling suka pasal die ,die pandai maen gitar .dulu ,lau die kol ,die suka maen gitar n nyanyi lagu ntok aku .haaa ,sweeett takkk ??heheheeeee .bestttt2 ,die ade gop nyanyi lagu peberet aku ,DADALI : DISAAT KU MENCINTAIMU .serius beb ,suare die boleyy tahannn .weeeee .eh ,sekarang die da tak men gitar doh .tataw nape .lau aku suh men ,die ckp tak pandai lhaaa ,da lame takk maen laaaaa .haih ,nakk buad gone takann nak pakse pulakk kaann .heeeee .yeahh ,aku sayang die ,but as a frend lol .tade ah nakk lebih2 pulopp kannn .hahahaaa . haihh ,k lol aku nakk smbung buadd repottt . imy arie zainal heeee :DD

 i'm da worstt (:

0 kongsi cerita:

betoi tak ??

feed me please !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...