Thursday, April 14, 2011

LAWAK-LAWAK .

hahaaa ,lawak ke ?ni bukan MAHARAJA LAWAK or pape .aku p kije hari ni ntah pape .kisah nye ml tadi aku tak boley tido .mate ngntok gile ,tp tak ley tido ,cmne uh ?adessss ,aku pakse2 mate nih ,last2 tido gakk lam kol 1 lebeyh uh kott .bgon pagi uh mmg ngtok tahap cipan ah kannn .malas2 ajea aku bgon n p mandi .lambat pulok uh aku bgon ,mak mmg tak kejot sbb die taw aku tak suke orang kejot aku bgon pg2 .HAHAH~~ .then ,aku teros pakai baju and ,OMG ! Tudung tak iron lagi .baju mmg aku stail iron banyak2 teros .malas toi nak iron ,ngn mgantok nye ,aku pakai bju purple ,then ,aku teringat mak aku ade tudung purple yang bg aku cm org zaman sekarang pakai uh .aku tataw ape nme die .
ha !tudung cmnih !tapi ade corak bunga2 timbul

aku nih mmg jenis tak pakai tudung gini .bg aku ,tudung indon .kehkehkeh .tp adk bradik aku sume pakai except lol abg aku kannn :D .eih ,aku mmg tak minat tudung uh .disebabkan aku malas nak iron ,aku dgn nawaitu tak baik g geledah cari tudung purple mak aku uh .at last !jumpe .hahaaa .aku teros pakai .dah lhaa labuh ,maklom ah ,mak aku tak pakai tudung senteng2 nih .aku balun ajea sbb da lambat n mmg tade mood mase uh .aku pakai bedak bodo2 aje ,n teros sarung tudung uh .then ,aku ckp kat mak .

MAK !ORANG PINJAM TUDUNG INDON MAK NIH (Kehkehkeh )

mak aku syp aje ,bese die marah aku pakai tudung die .heee ,mak suka uh aku pakai tudung gitu .hahahaaaa .p pejabat ,staf pandang pelik .ye lah ,aku ngn muka serabai nye ,bese kemas siket muka .hahahhaaaa .n then aku pakai tudung gitu ,labuh lakk tu .aku wat muka rm1.00 .ajak mmbe g makan ,kak ju ,staf aku jugakk tgah makan ngn staf lain dorang pndg pelik kat aku .aku gelakk aje .kak ju tegor .awat alim ajea hari ni .hahahhaaa .tersipu22 aku malu doe .ahhahaaa .kak jue ckp ,aku pakai tudung gitu ,sebijik cm muka kak long aku .hee ,tp mmbe aku ckp tak gaye ngta muka long ,lau muka kak de aku ,memang sebijik !!huahua
 hee ,baju hijau uh long aku .ade same ke ??

ni pulakk kak de aku yang dikatekan same ajea ngn muka aku .bukan setakat muka orang cakap ,suare pom sebijik .hahahaa .same dop ??
ha ,ni muka aku .ntah pic zaman bile ntah .budak uh anok kak de aku :P
muka abg aku mmg tade yg same ngn muak adik bradik pompuan kitorang .yang berdiri kat blakang uh abg kndung aku .yg duduk ngn mak uh abg ipor okayyy
ha ,ni muka adik bradik aku .anak2 pompuan harus ah muka same ye dokk .name pun adik bradik ,dr mak n ayah yang same .huhuhu .see ,kan aku da cakap ,aku sorang ajea yang tak suka pakai tudung gitu ,yang lain blake pakai tudung express uh :D .kakak aku blake cekgu ,so ,sesuai ah pakai tudung uh kann ,cepat dan mudah ,sarung ajea .aku remaja agy ,*eh ,remaje ke ?hahaa .so ,aku tak minat ag pakai tudung gitu .done ! malas da nak menulis .bye2

p/s : mood hari nih : LIFE MUST GO ON .
                              TAK SUKA CARE N SIKAP AKU ??
                             SILA BLAHH DR HIDUP AKU N AKU AKAN          BLAH DARI HIDUP KAU .SIMPLE KANN ?HEHEHEE .smileeeee (:

weh ,aku ase muka aku habat gile sebb tak pakai pape hari nih .HAHAA .TIME AKU SERABOT ,MMG GINI .ADESSS

0 kongsi cerita:

betoi tak ??

feed me please !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...