Monday, June 6, 2011

my life as a programmer ;)

assalamualaikum ,

hohoii ,sekarang aku banyak busy oh .kayy ,mini project ,lab sheet ,exercise ,assingment and macam-macam lagi oh .the most important ,report li . huwaaa guaner nihh .bikin aku panasaran .
okay ,mak aku da bising sebab aku balik tiap2 minggu .hahaaa .bukan ape dokk ,bosann gyla kott dok sini .makanan tade ,ape pun tak boleyh .aiyoo .kesian kat aku nih :P


kayy ,minggu nih dak2 nih balek .so ,aku macam mane ?huwaaa ,makk da sound awal2 takk bagi balikk .ade aku merempat kat umah mmbe mane2 nih .haihhh ,nasibb badann XD .
object oriented programming !
aiyoo ,next week test lagiii .tadi ade kuiz ,boleyy lahh jugakk aku jawap .sekarang ,aku da makin suka kat oop nih .ape nak buad ,kena paham jugakk subjek nih .if tak ,sia2 short sem aku nih kann .hehee ,okayh ,dats all :P


mood ,report ,report ,report !

0 kongsi cerita:

betoi tak ??

feed me please !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...