Sunday, February 12, 2012

HELLO 2012 :)

assalamualaikum ,

hello there ! hello 2012 !! tahun baru ,semangat baru ,azam baru .banyak yang dah berubah 2012 ni .boleh dikatakan almost all had changed .now ,i'm in last semester of Diploma .woooww ,macam tak percaya kot .almost 3 years i had been here .a lot thing that i had ,i know and i'm going through .

sekarang budak2 ni dah kecoh2 pasal nak isi UPU .aku ??aku tak de mood nak isi sebab aku aser dah malas kot nak belajar .haha ,habis je Diploma aku rase nak kerja ,but how ??nowdays ,peluang pekerjaan terlalu sikit .even graduate Degree pun bersepah-sepah kat luar .aku nih setakat Diploma je kot .laku ke ?haihh ,terserah pada Tuhan .kita hanya mampu merancang .ngah aku tak bagi if aku nak smbung belajar .reasons ?? die cakap even Degree pun tak tentu dapat kerja ,kalau ambik Degree pun maybe aku just menyusahkan and membebankan mak aku ajea .ye lahh ,kos hidup sekarang dah tinggi .ngah sarankan aku kerja dulu n then kalau ade jodoh ,kawin je terus .

MARRIED ? no ! aku tak nak kawin awal ,calon maybe dah ade ,and family aku suka ,and begitu sebaliknya die .but aku just tak yakin ,bukan tak yakin kat die ,tak yakin kat diri aku sendiri ,sorry to say ,nukan aku tak yakin kat die .aku tak yakin kat diri aku sendiri .banyak faktor .faktor utama ,SELALU GADOH AND BIASANYA AKU YANG MENAGIS BERIYE .hahaha ,macam bodoh kann ,tapi itulah aku .

KAWAN .okay ,sem baru kawan-2 baru .harap-2 laa ok and kehidupan berterusan macam biasa .hehehee .dah sem last ,aku takot ,sebab aku seorang yang amat malas .sistem utuk projek akhir DIPLOMA aku tak berusik lagi .susah oh ,ni pun mintak tolong abang ipar aku untuk buat Database .mengade kann ,bukan nak berusaha buat sendiri .aku dah try ,tp tak tahu ape kebende ,blank terus kepala hotak aku yang dah berkarat ni .HAHAHAHA .hope cepat laa mase berlalu and habis diploma ni wei ,aku dah tak larat kot dok sini .dengan peraturan yang entah pape n paling penting jauhh bangat dengan si dia .hewhewhew

okay ,malas dah nak taip .teruskan berhabuk ye wahai blog ku .HAHAHA .next time jumpe lagi ,bobaiiii XD




orang-2 penting dalam hidup nih .HEHEHE

0 kongsi cerita:

betoi tak ??

feed me please !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...