Monday, April 11, 2011

adekk (:

weee ,sudah sekian lame aku neh tade adek angkat .last pom mase aku form 5 .alaaa ,dulu2 rajin lol nak berangkat nih .hahahaaaa .sekarang da kureng .da beso kann .aku nih memang tade adekk .anok bongsu lha katekan .hahaa .heeee ,sekarang aku ade adek angkat baru !NUR AIN SYAFIQAH @ YIEN SERA .heee ,shumil lol dieee .
see ,kan aku da cakap .die comel sangatt <3
 this one pun somel sangat .(:

heee ,cara aku knl die ??secret lol .anyway ,aku suka die .baik ,manje ,n so on lhaaa .mase aku kol die ritu ,ramah gyle .die cakap tak henti2 .hee ,comell sangatt .suare pom manje2 .huahuha .i likeeeee (:


for yien sera : welcome to my family (:
                      take a good care of yourself .
                      study first (:
                      ilysm lhaaa <3
dats all kot .tataw nakk cakap ape da . :DD

0 kongsi cerita:

betoi tak ??

feed me please !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...