Monday, April 25, 2011

is there have happiness for me ?

 assalamualaikum (:


whoaaa ,lame tak blogging .malas plus tak rajin .hahaaa .same ajea tu kann :P .haih ,macam2 berlaku ,macam2 aku tengok ,macam2 aku lalui .semua nye ALONE .tade orang kat sisi aku .ape nak heran nye ye dokk ,almost 5 years i had been alone .dah biase .T_T .hahahaaaaaa .tak pe lhaa ,life must go on .itu prinsip aku .


baru ni ,pergi main netball kat jerantut .cam biase ,team aku tak pernah nak wat latihan .asal nak turun training ajea ,macam2 masalah ,bola tade ,orang tade ,padang tade and macam2 lha .adesss .and mase uh ,berlebih orang pulak yang nak main ,tp training tak turun .macammane tuu ..dah tu ,pagi nak pergi tu pulakk ,ade yang tarik diri .terkontang-kanting kitorang coz ade cukup2 7 orang .if ade injured sape nak ganti ?? adesss .pas uh ,dak2 nih p pujuk orang tu lhaa ,orang ni lhaa ,tp tade gak nak g .haiyaaaa .
 jangan pelik coz pengurus kitorang LELAKI .haha~~
pergg ,memang selenge gyle muka aku kannn *_*


da ah da lambat mase uh .pergi jugakk .sampai2 ajea ,da miss 1 game .rugi kitorang .so ,tggal 4 game lagi untuk ke separuh akhir .2 game mng ,2 game lagi kalah .takkpee ,kalah sipi aje .4-3 ngn 7-5 .hahahaa .ok lhaa tu .da lha takk trainingg .naseb muka tak sempat nak terbakar .huhuhu .balik2 uh ,ayu lepak umah ,p belakang cari buah salak .pas uh lepak2 depan uma .tak lame uh ,ngah pulakk ajak p bp .adoii ,nak tak nak kena teman .ayu balik ajeea ,aku tros mndi n siap2 .pergi bp ,then balik kol 5 lebih .kaki aku lengun tak payah cakap ah .cm nak tercabut kepala lutut .hahaaaa


then ,sampai umah ,bawak along ,angah ,hanif pusing2 jengkaa .suka ngt dorang dapat naik motor .hahaaa .lame jugak lhaaa .tak lame uh ,ayu pulakk ajak p pasor malam .pergi ajea lhaa .tak dan nakk rehatt .adessss .mlm uh ,penat gyle ,gayut jap .then tertido .tersentak bpe kali ntah .sakit badan tak yah cite ah .kaw-kaw punye .bape kali ntah terjage .dengan sakit kaki nye coz mase main ade orang tolakk .esoknye ,niat aku mmg tanak g kije .bukan aku saje2 weh .sakit gyle kaki ,badan semua lhaa .nak jalan pun seksa ,pe ag lau nak naik tangga .harap paham .buka aku sengaja tanakk pergi .jangan ah cakap aku buat2 sakitt T_T .


biar lhaa ,hari ni g kije macam biase .pagi2 lagi da cek blog .then blogwalking kejap .sape2 yang singgah blog aku ,aku singgah balik .same yang follow aku ,aku follow balik .aku sangat menghargai sape2 yang follow aku .hehehee .thanks a lot lha yee (: .minggu ni minggu last aku praktikal .tak sabar nak habes oh .tak daye daa .and yang sedihnye ,next week kena masok poli balik .huwaaaa :'( .tak dan nak bercuti weh .tak dan nak berguling2 lame2 atas katil ,tak dan nak merendek ke mane2 dulu .aiyooo .sadiss ,sadiss .cmni lha nasib budak kena short sem .hahahaaa .tak amek karang ase rugi gyle pulakk kann .
okayy ,

SELAMAT BERSHORT SEM KEPADA AKU ! hahaaaaa

0 kongsi cerita:

betoi tak ??

feed me please !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...