Monday, April 25, 2011

pelik bin hairan . T_T

assalamualaikum ,

dah lame sebenarnye aku terfikir nak cakap pasal ni .ha ,korang mesti knl CIKGU SHIDA  kann .alaa ,cikgu yang suka buat video miming uh .aku tergarak hati nak tulis pasal cikgu ni bukan ape .persoalan nye ,
1. SALAH KE DIE BUAT CMTU ??
2. DIE BUAT VIDEO UH ADE MINTAK DUIT KORANG ??
3. ADE DIE PAKSE KORANG TGOK VIDEO DIE ?

and macam2 soalan bermain di kotak fikiran aku .yang sokong ,ade and yang keji berlambak2 .ape ke hal nye nak kutuk2 cekgu tuu .cekgu tu tak kacau hidup orang pun aku rase .aku bukak blog ckgu tu ,tgok kat shoutbox ,perh ,ramai brani nak kutuk2 ,maki ,caci .hahaaa .tak paham aku .nape lha sakit hati ngt ke cikgu tuu .pelik3 .dah tu ,berani uh nak maki ,TAPI ,TADE LETAK LINK .tahu pulakk takot kena detect .adesss .kasihan .berani maki ,tunjuk kan lha diri wehh .
 kredit to : cikgu shida

aku bukan ape ,itu hobi die .taade susah kan sape2 ,biar ajea lhaaa .yang nak kutuk2 apesal .kesian aku tengok cikgu tu .tp ,nasib ah cikgu tu bersabar ajea .adat lha .manusia ni memang kuat hasad dengki .kesian lha kepada golongan manusia ni .sekarang ,name cikgu ni makin meningkat naik .congrates ye cikgu shida .buat aje ape yang cikgu suka asalkan tak mengganggu kehidupan orang .jangan diperdulikan cakap orang .lagha aje semua tu .hahaa .chayokk3 !! (:

0 kongsi cerita:

betoi tak ??

feed me please !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...