Tuesday, April 12, 2011

nothing to say LOL :(


 grrrrr !! LENGG ZHAAIII

assalamualaikommm .haihh ,ntah lha kenape .minggu nih aku kuat betoi tachink .aku malas nak cakap lebeh lha .karang cakap aku nih "MELEBIH2" pulakk kannn .tapi seriously ,terase gile2 .hmm ,aku taw aku tak berguna lhaaa .pemalas ,ntah pape ,emo kuat ,sllu jelezzz ,cepat nak marah ,and macam2 lhaa .tp itu diri aku ,aku takk hipokrit .mcm mane aku ,cmtu lhaaa aku depan sape2 pom ,mak ,adik bradik ,kwn2 or sape2 aje lhaa .sape rase tak ley nak terima ngn prangai aku ,SILA BLAH DARI HIDUP AKU !AKU MENGALU-ALUKAN PEMERGIAN KORANGGGG .bukan ape wehh ,sakit hati .korang pernah tak jage hati mmbe or sape yang berkaitan ngn korang elok2 ngat ,tapi ,HATI KORANG ,DIE LANGSONG TAK JAGE .ha ,bengang kannn ?cm tu lhaa aku rase sekarang .lain lah IF KORANG MEMANGG TADE PERASAAN .
argggghhhh !! tension2

korang tahu takk ape aku rase nakk buat sekarang ni ??
now ,aku rase nakk pergi jauh2 dari hidup semua orangg ,aku nakk blaaa ,and aku nakk pergi hutan ke ,hape ke tmpat yang aku boleyy jerit sekuat2 hatii and lepaskan ape yang berserabot dalam kotak hati aku ni .I NEED SOMEONE THAT UNDERSTAND ME  .macam doe mende yang menyerabotkan aku .haihhh ,lau pergi lata ,tmpat air terjun kann best .tempat sunyii aje .aku ley ah layan perasaan duka lara aku nih :'(
nakk nagesss .huwaaaaaa .maaaakkkkkkk 

aku tak tahu lhaa ,hmm ,ntahh ,adessss .sebenarnye ,aku tataw ape yang aku nakk .aku pom kompius ngn diri aku .cmne nih ??hmm ,takk pe lhaaa .aku go on hidop gini walau pom aku terumbang ambing lagiii .

0 kongsi cerita:

betoi tak ??

feed me please !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...