Saturday, June 25, 2011

saked :(

assalamualaikum ,


kenapa ye ?susah sangat orang nak paham diri kitee :( .die dah kenal aku lame kott ,bukan sebulan dua .die tahu perangai aku macam mana .tp ,die still buad aku sakit hati .ye ,bukan senang aku nak sayang orang ,dan bukan senang aku nak lupekan orang .aku dah sayang die ,nape cmni aku dapat .maybe aku perlu undur diri kot .kalau itu yang perlu ,aku reda .walau aku tak kuat ,aku boley tryy .aku dah tak nak sakitkan hati aku .perit sangat .sakit jiwaa rasee :( .

kau ,
kau tahu kan perangai aku macam mana .if aku nak marah ,aku tak suka kau senyap aje .wat aku cm tunggul .kalau aku tengah tachink ,aku suh kau wat pape ,just do it ajeaa .kalau kau buad bodo ,lagi sakit aku rase .kau cakap kau nak paham aku ,tanak sakitkan hati aku .tapi kau buad jugaakk .apee nihh .aku dah tak tahan kott .aku sedih gile babi laaa .l

0 kongsi cerita:

betoi tak ??

feed me please !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...