Tuesday, June 28, 2011

aku ,si pemalas .

assalamualaikum ,

hee ,aku si pemalas !memang pom weyh ,tataw nape laaa .malas sangat aku nih .report li se habuk aku takk wat .padahal mggu depan kena submit .gyle lah ! mmbe aku ade yang dh siap .aku nih kenape haa ?ntah bile nak berubah .aku sukaa sangat wat kije last minutes .aiyooo ,ape nak jadi FARIDAH IBRAHIM ?

eyhh ,aku sedih ,bile aku sedih ,aku nak dengar kau nyanyi kat aku ,so ,baru aku tak sedih :'(

haihh ,tapi tak mungkin kann .kau tetap dengan ego kau .aku memikir ajeaa 2-3 hari nih .semua aku pk ,kebaikan ,keburukan ,papepun ,aku berserah .ape nak jadi ,jadi lahh .kita hanya merancang kann .lupekan aje lah .maybe aku silapp .tak kan ade orang y betoi2 sayang aku n paham aku .kau cakap aje nak paham ,tp ,hampeh .aku nak kau tahu betape sakitnye hati aku bile berpuluh kali aku kol kau ,langsung kau tak angkat .kau pk tak ape perasaan aku ?? kau paham tak ape aku rasee ?kau tahu tak mase tuu aku sakitt gile ??TAHU TAKK ??


kadang2 aku rase makin lama aku nih jadi cm seorang pendendam .ye ke ha ??bile aku sakit ngt hati ,gituu lahh .bukan takat pasal kau ,pasal lain pun same .ape yang orang cakap pasal aku ,perli aku ,semua aku diamkan aje .aku pun pelikk .ape kena ngn aku ?kalau dulu bukan main lagii .haihh ,mybe betul aku dah suka berdendam .bagus jugakk tu kott .ahahahahaa .


aku dah malas lah nak bukak pintu ati aku kat sape2 ,nak macam dulu ,tade sape2 .aku tutup rapat2 ,tade sape berani bukak .eceeehh .HAHAHAHA .bile sedih gini ,aku sokmo ingt kisah 4 tahun dulu .aku pernah syg gile kat someone tu ,sampai aku sggup wat ape ajeaa utk diee .ape-ape ajeaa lahh .die sebahagian hidup aku ,aku sebahagian hidup die .die nyawa aku ,aku nyawa die .haihh ,sediyh bile pk pasal die .tapi bukan LIE okay .hishh ,benci lah lelaki .suka menyeksa jiwa raga aku :(





aku nak fone nih ,bile boley dapat ??
HAHAHAHHHAHA

0 kongsi cerita:

betoi tak ??

feed me please !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...