Tuesday, August 16, 2011

terima kasih cinta :)

kayy ,lame gyla kot tak update .bizi plus lappy masok icu .kehkehkehkeh .tp mmg malas laa nak update blog ,tak tahu nape .rindu jugakk nak berceritaa kat sini even tade org bace pom ,anggap sbg diary kite .ye dok ?
hhmm ,TERIMA KASIH CINTA .pade sape ?for my lovely si bengong ,arie zainal .ahahhaaaa .kay ,kali ni first puasa n raya dengan diaa .best ,best ! baju raya samaaa .aku yang suggest .warna white pearl .huhu ,thanks sayang sbb sponsor baju rayee .hihihii .sukaaa sangat .then ,thanks sebb belikan fone yang aku nak sangat tuuu ,NOKIA C3 .ape-ape aku nak kau bagi je kann ,even lambat .ILYSM lah sayang .u're on in a million :) .

kayy ,ni nak cerita pasal masa hari abg die kawin .kayy ,aku mmg segan kot nak g .nasib ade ayu nak teman .hehehehe .kena pergi pagi lak tuu ,kakak die suh datang awal ,nak suruh buad kerja katanyaaa ,aku pom ngikot jee .dah laa tade transpot .aku pom suh die ambik aku kat umaaaah .malu sangat laa konon ,geli aku .then pg 3julai uh die datang umah ,ketar-ketar nak mintak kebenaran dari mak aku nak ambik aku .HAHAHAHA .gelak sakan aku time tu .mmang kelakar gyle kott .ayu pom selok gelak .mak aku lak dan-dan kenankan die .nak terburai perot aku gelak kan die .hahahaah .then g umah die ,mase sampai deejay kat sini n mak cik2 yang wat kerja semua pandang .adesss ,macam aku lak pengantin nye .HAHAAHA .masok3 teros tlg wat kerja n salam ngn family die .

ade laaa mmbe n sedare die tanye kakak die yang aku sape .aku pom senyap je lah .malu kottt .kakak die jawap bakal adik ipar .pergghh ,sempoi habiss .dah siap uh aku cari die dekat mana .dah nampak ! die sebok buad kerja .aku tengok je ,pandang je die wat kerja kehulu kehilir ,aku pandang n rase sayang sangat kat die .ini serius ! AKU TAK TIPU k .then die perasan aku pandang die ,HEH ,MALUUU :P .
kayy ,ni mase aku kat kenduri rumah die .pic ni je yang ada dalam laptop ,yang lain aku humban dalam external hard disk aku .huuhu

aku balik uh dalam kol 3 kot .aku ajak die pergi tengok sprint test dulu .gyle selambe aku g tgok lumbe motor pakai baju kurung .hahahaaa .pastu teros laa balik .wah ,2 first time aku g umah org tersayang macam tu .die cakap family die macam suka dekat aku .ntah laaa ,kalau suka ,ok laah :) .hehehe .
sekarang ni ,die aje aku tak kenalkan lagi ngn family aku .mak aku pom macam suka dekat die .kak de siap ajak berbuka puasa kat rumah sekali lagi .tak pernah lagi sejarah family aku mak bg ajar pakwe berbuka sekali .hahahaa .ade can ni XD .aku cakap kat die ,tp die cakap segan .ah ,tak de .aku nak paksaa jugakkk .kehkehkeh .
yang anak sedara aku si piqah lak asal nampak aku bergayut je mesti tanya " acu cakap ngn pokcu ke ?" .hahahhaaaa ,pandai kan aku ajar anak sedara aku .kehkehkehkeh .

kayy ,enough ,next time update lagi :)

2 kongsi cerita:

semperit sedap said...

hee bunga2 cinta ;p

raito fayed said...

hahahhaa ,ade je kau niiii :P

betoi tak ??

feed me please !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...