Sunday, February 20, 2011

Lesen P .

adesss .aku memangg malass nak taip entry .hahahaa .nih ,time rajin ,so ,baek aku cepat !!kuikuikui .
weh ,penat doe dok berulang alik dr bp .isnin-jumaat sudah semestinye .sabtu ahad nih aku berulang untok latihan amek lesen P .adesss .penat gyle kot .buad lesen nih memang susah .cerewet ouh .salah siked aje ,da gagal serta merta .ntah ape-ape .~~~

rabu nih aku dah nak testt JPJ .makkkkk !!takod + gemertar +cuak + macam-macam lagi .perasaan aku berkecamuk *ceh !over pulakk .guane ea ?doa-doakan ah aku lulus ea .aku da tak daye nak berulang ke bp hari-hari .seriously ,aku memangggg cuakkk .cmne neh weh ??MAYDAY3 !T_T .hurmm ,lau takk lulus ,memang koyaa aku kena gelakkk nnty .tapi ,tak pe .aku dah try buad sebaikk mungkin kannn .ok ,boley tarikk nafass lege .

0 kongsi cerita:

betoi tak ??

feed me please !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...