Wednesday, March 2, 2011

aku demam .biar betul !

huwaaa .sedeyy siakkk .cmne ah semalam aku ley lakk demam .dengan probs banyakk nye .adesssss .lembik aku semalam .balekk kije tman long n ank2 dea tgk bola .laki dea jd pengadil .kol 6 baru aku blek .dr tgk bola ag aku da perasan aku sakedd kepale .tapi aku wat bodo ajea .sampai ajea umah ,terus tak larat .baring n tertido .bgun kol 7.30 p.m .n cam biasa lha ,mak aku kompom takk care even aku saked kew hape :( .naseb badan .agpom ,aku tgah gdo ngn mak mase uh .da ah ,malas nak cerita bayak sal mak aku .hurmm ,aku bgun2 ajea ,bukak tb .tgok cite BEGITUKAN CINTA .aku bukan mnat sangad .ntah ,bosan kodd ,sebab uh tengokk .hahaaa .pas uh ,bile iklan ,aku g masok kan motor .pening-pening pale aku mase uh doe .

bile da habes cite uh ,aku pom mandi .wadefakk .sejukk gyle babi kottt .bape mnit aje aku mndi coz tak tahan sejuk ngt .badan aku pom panas gyle bhaii .adesss .tak pernah aku kena gini .aku jarang sakedd .biasenye stahun sekali ajea aku akan demam .n biasenye aku akan demam padam bulan MARCH ,iaitu bulan besdayy aku .aku pom takk tahu nape weyhh .pas siap mndi uh ,terus masok bilik .hajat aku nak tengok HALIMAH JONGANG tak kesampaian .aku tak larat .baring teros berselimot .sejukkk doe .tido pom takk lena .kejap-bangun ajea .n aku da pk ,lau esok badan aku panas gini ag ,aku nak cuti aje hari ni .alhamdulillah ,bangun-bangun ajea pagi tadi ,badan da tak panas .so ,aku bangun jugak n g kije .*aku bukan seorang yangg manja kayyy .

bile aku cakap pasal bulan MARCH kann .aku betul-betul tak suka .nakk tahu kenape ?sebab 10hb uh besday aku n aku takk sanggup nak hadapi semua uh .bile hari uh tiba ,aku mesti sedeyh gile babi .yewlha ,orang lain lau besday dea ,dapat hadiah ,paling kurang ,ade orang belikan kek .lau aku ,haramm atkk pernahh .dr kecikk memang cm uh .n pkwe2 wish besday .aku tadok pkwe .huwaaaaaa .n hari tu nnty ,mesti aku teringadd kan dea .hurmm ,sedeyh .dea mesti tak wish besday aku .da 2 thun dea takk wish .tak pe lah .aku bkena terima ,dea da ade kehidupan dea sendiri .n dea suka ngn hidup dea .i have to accept this .yes ,i'm a strong gurl ! yeahh !
aku nakk kek cam ni .hahhaaa .
hepy besday to me .sob3 :(

0 kongsi cerita:

betoi tak ??

feed me please !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...